|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 19:51, 26 Gru 2006 Temat postu: wsk 125 - pomocy |
|
|
elo
moim problemem w wsk 125 jest to ze nie dam rady jej odpalic;/
iske ma, paliwo ma wiec co to moze byc??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mlody99
Moto-Senior
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 21:43, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
haha!! jest wiele możliwości. Po pierwsze musisz powiedzieć czy silnik był przedtem rozkręcany, mianowicie czy grzebałeś przy zapłonie!! Po drugie czy zalewa Ci świece ( głupie pytanie no ale zawsze trzeba zapytac nie?)!! Po trzecie czy bawiłeś sie gaźnikiem i Po czwarte jak to się stało ze przestała palić??( nagle porostu w czasie jazdy czy kupiłeś nie palącą?). no i to chyba wystarczy, odpowiesz na te pytania to sie postaramy określić wadę i pomóc Ci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:14, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a wiec tak:
wymienilem cewke i kodesator w zaplonie,
wszystko po ustawialem i odpalilem i wszystko git chodzilo,
silnik nie byl rozkrecany, tylko zaplon zdejnowany.
po poru godzinach juz nie moglem jej odpalic;/
przyszedk kolega i powiedzial ze to wina gaznika i cos krecim przynim i nic
wiec jeszcze trzeba porzadnie gaznik wyregulowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Wto 22:53, 26 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a skad wiesz ze paliwo dochodzi? zakrec swiece, nie zakadaj czapeczki i pokop pare razy, odkrec swiece jak jest mokra to szukaj przy zaplonie jak sucha to przeczysc gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:52, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ahaa, wielkie dzieki za info.
a jak poprawinie wyregulowc gaznik??
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 21 Paź 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:25, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tam muszą byc 2 śrubki obok gaźnika jedna od paliwa a druga od powietrza to tą od powietrza dokręć do końca odpal i wsk będzie się dusić i wtedy poluzowój tą śrubke aż będzie chodzić na równych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siro13
Moto-Senior
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: tkc
|
Wysłany: Śro 20:15, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
moze i tak jak pisze moj poprzednik ale ja postaram sie opisac ci to bardziej szczegolowo:
wiec zacznijmy od tego ze musisz miec dobrze ustawiony zaplon, silnik nie moze lapac "lewego" powietrza i silnik musi byc rozgrzany przez ok.15min jazde
nastepnie gasisz moto. srube od regulacji biegu jalowego wkrecasz do oporu a srube regulacji polozenia przepustnicy wkrecasz tak mniej wiecej do polowy.
odpalasz moto i powoli odkrecasz srube reglucjacji polozenia przepustnicy az do momentu kiedy silnik zacznie nieregularnie pracowac, wtedy wykrecasz srube reg. biegu jalowego do momentu kiedy silnik zacznie pracowac regularnie i znow troche odkreasz ta srube od przepustnicy do czasu kiedy silnik zacznie pracowac nieregularnie........ powtarzasz te czynnosci do uzyskania niskich i stablinych wolnych obrotow
zycze powodzenia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:39, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A może zapłon ci sie przestawił, a wugule ma widoczna iskre ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:17, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
iskra jest jak "kon"
a jak zaplon najlepiej miec ustawiony??
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:48, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
heh,jest jeszcze jedna mozliwosc,tydzien sie z kumplami glowilismy,iskra byla,paliwo szlo,poprostu byl walniety simmering na wale,i lapala lewe powietrze,oprocz tego kompresja ma tu duzo do gadania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:12, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
sadzi0 zapłon powinien być rozwarty na 3mm, A snieguś dobrze mówi możesz mieć łorzysko lub simering wchlastany i łapie ci lewe powietrze też kiedyś tak miałem ale z piłą motorową jak ją przechyliłem to paliła pięknie a jak na prost to kurw*** sie dusiła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manius
MZ-RACERRRRRR
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:55, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze takki bajer,sprawdz czy nie ma luzow na klinie,ale to malo prawdopodobne jak iskra jest,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|