Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Czw 0:03, 08 Lis 2007 Temat postu: WSK125 NIEMA ISKRY |
|
|
SIEMA JESTEM NOWY. MAM WSK125 I NIEMA ISKRY. WYMIENIłEM CEWKę ZAPłONOWą I KONDENSATOR. PRZEWUD WYSOKIEGO NAPIęCIA.I SPRAWDZIłEM. I MA STRASZNIE MAłY PRąD. ALE NIEHCąCO DOTKNOłEM RAMY I KOPNEłO MNIE I CHYBA MA PRZEBICIE. PLIS POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Czw 0:32, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a niemasz gdziesz przypadkiem w iskrowniku zwarcia albo zimnego lutu?? popatrz tez na przerywacz na szpare itp ustaw se ja na jakies 3mm kiedy bedzie jakies 2,5-3mm przeg GPM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:24, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wyczyść platynki jak masz małą iskre lub wugule co zawsze to najlepiej przeczyśćic styki na platynkach i ustawić przerwę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Czw 16:04, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam przebicie i niewiem gdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Pią 22:49, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
poeiedzcie gdzie plis. bo ja niewiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janik_89
Moto-VIP
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Okolice Lublina
|
Wysłany: Sob 0:19, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz wyczyscic platynki to na przerywczu w iskrownku pod magnetem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Sob 21:27, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a jakies kabelek z pradem ci sie nie odczepil w iskrowniku(od kartera) i ci nie dotka obudowy silnika karterow czy cokolwiek co przewodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Sob 22:02, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
kabelki nie ale mam w kondensatorze dziurke malutką bo musiałem przerobić go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Sob 23:56, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
kurde wogle powiem ci ze dziwna sprawa a kebel zaplonowy?? niema gdzies przebicia badz zjebanej izolacji??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:19, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Weś przemień kondensatory i musi pomuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
domczak
Street-race
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ST.BIELSKO
|
Wysłany: Nie 12:47, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
tak ale kondensator jest odp za mala iskre czyli jak jest z*****y to jest taka mala i ie stabilna a kolega pisal na poczatku ze wogule niema iskry ale wymien ten kondensator (tylko nie przerabiaj go na taki z dziurka hehe )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MARCIN11125
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: krasnopol
|
Wysłany: Nie 20:15, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
teraz nie będe przerabiał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|