Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 9:35, 01 Lut 2007 Temat postu: Zapłon Etz |
|
|
Znalazłem wczesniej jakis temat o zapłonie ale tamten był na przykładzie jawy i nie zabardzo zrozumiałem... wiec pisze nowy jak przeoczyłem jakis temat o tym to niech admin usunie ten post
Jak sie ustawie zapłon w Mz etz 150? bo pierwszyraz w zyciu widziałem i prubowałem to zrobic mysałem ze to bedzie cos na zasadzie jak w ogarze a tu widze inna technologia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:22, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
W ogarze przesówasz całą elektrownie, a w MZ tylko tą blaszke na której umocowany jest przerywacz i chyba tylko tym się to różni Ja też na początku nie wiedziałem o co chodzi, ale szybko się domyśliłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:45, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko tłok musi być u samej gury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:13, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nie u samej góry tylko 2-3 mm przed GMP .
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 20:32, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
o to bym se przestawiac do usranej smierci haha bo ja odkreciłem te trzy sruby wobkoło i prubowałem cos ale nie zabardzo mi to szło bo te sruby były raczej nie do przesuniescia haha a to to co jest koło przerywacza to sie reguluje tym zapłon??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:35, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
powiedz dokladnie o co ci chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 20:46, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
chce ustawic zapłon.. i sie pytam jak:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:55, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ale powiedz o co ci chodzi z "tym koło przerywacza" Żeby ustawić zapłon to na elektrowni jest przykręcona taka blaszka która trzyma przerywacz, musisz popuścić (chyba dwie, nie pamiętam) śrubki które ją trzymają i wtedy przesówasz ją sobie w góre i w dół, reszta już zależy od ciebie i od twoich zręcznych dłoni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MarioMz
WYMIATACZ
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 21:22, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no o ta blaszke mi chodziło... aha to tylko tym sie zapłon ustawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:35, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tylko pamiętaj przerwa ma być 3mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:34, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
chyba 0,3 Ale ja zawsze ustawiam na "oko" i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby po godzinie "męczenia się" moto żle chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Muszy
Moto-guruu
Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 19:03, 06 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
...jesli masz wirnik zamiast magneta to sprawa jest nawet prosta...
odpalasz moto i powoli ustawiasz zapłon na odpalonym hehe i co jakis czas dajesz w pizd* zeby zobaczyc czy sie dobrze wkreca na obroty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|