|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Honduś
VIP
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podbeskidzie-Bielsko(Jaworze,Brenna)
|
Wysłany: Pią 10:20, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie jeśli już macie zwykły to nie ruszajcie-szkoda zmieniać aco do elektronika to wersje najbardziej luksusowe miały go od razu w standardzie.....i chyba wszystkie z 91 roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:33, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
nie no ja uważam że jeżeli jużcoś grzebać w całej instalacji zapłonu to tylko jedynie zmienic ten regulator napięcia bo mi sie wydaje że to jest powód dla którego moja mz nie zawsze pali do strzału- ale jak wyczyszcze szczotki to powiem na 100%
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:46, 26 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Zdecydowania polecam elektronik... Mam ETZ251 z 1989r z takim wlasnie zaplonem i po srobach widac ze od nowosci nic nie bylo ruszane czyli jest nie zawodny. Jezdze juz 5 lat tym motocyklem i z zaplonem elektronicznym nigdy nie mialem najmniejszego problemu... czyli polecam!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:51, 26 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście nie radze elektrycznego ja miałem w swojej i cały czas spala się jakaś kostka i wogóle nie chciała na nim dobrze chodzić i przerobiłem go na tradycyjny platynowy! chodzi bez zarzutów ciepła czy zimna pali na kopa!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|