Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:29, 28 Cze 2011 Temat postu: Zapłony Etz 150 |
|
|
jaki by był lepszy zapłon do Etz 150 Elektroniczny czy Klasyczny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brzoza006
Moto-Amator forum
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzyń Podlaski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:46, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście mam elektroniczny i bardzo sobie go chwalę Zawsze mam pewność że będzie dobrze ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:48, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a posiada ktoś schemat jak połączyć ten zestaw do instalacji klasycznej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:54, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Elektroniczny od klasycznego jest dużo lepszy, pisałem niedawno trochę o tym w innym temacie więc nie będę się powtarzać.
Tu już ktoś napisał jakie były typy
[link widoczny dla zalogowanych]
Podłączenie jest łatwe, zamiast zielonego przewodu od przerywacza podłączasz zielony od modułu, czerwony to zasilanie, tak jak zasilanie cewki. Z modułu też wychodzą kolorowe przewody a przy nadajniku widać gdzie jaki ma być bo też są kolory.
Teraz który typ najlepszy, szczerze nie wiem, ale po coś to modernizowali, w końcowych pewnie jest jakaś mapa zapłonowa, ale na pewno nie w typie A i raczej nie w typie B. Może od elektronika typu C zaczął się zmienny kąt wyprzedzenia.
Ale jakby nie było z klasycznego przerywacza na moduł to duży postęp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Czw 21:18, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wg mnie tylko elektronic! W Mińsku mam electronic to nie pamięta sie o czymś takim jak zapłon iskra bdb zawsze taka sama a w ETZ na przerywaczu ciągle się coś kopie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:02, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No wiadomo że elektryczny lepszy. Tylko że elektryczny kosztuje 500 na allegro przy średniej cenie mz 1500 to nie ma sensu bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:08, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
No wiadomo że elektryczny lepszy. Tylko że elektryczny kosztuje 500 na allegro przy średniej cenie mz 1500 to nie ma sensu bardzo
|
Na szczęście nie brakuje tych którzy nie mają pojęcia jak ustawić elektronika i zamieniają się za klasyke.
Ja swój wyrwałem z motocyklem ETZ250 bez papierów za 300zł
Po prostu trzeba mieć fart. Jak chcecie to mogę wrzucić schemat podłączenia modułu pod platyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SofCHJanek
Moto-Amator forum
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakopane Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:00, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SofCHJanek dnia Śro 17:16, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Sob 19:05, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Moje ostatnie doświadczenie dały mi do zrozumienia że nie ma nic gorszego niż ETZ na platynach... nie mam do tego siły iskra jest jak jej sie widzi; chce to pali od pierwszego nie to od 5 a nawet od pycha... electronic to electronic....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:47, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Irek , to masz dziwną MZ ,ja tamten sezon prześmigałem bez zaglądania pod pokrywę a mam klasyka , takie zdanie , jak dbasz tak masz Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Sob 19:58, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon cały sprawdzony a jednak... takie ma odbicia i jest to bardzo bardzo wkurzające...
Co tu do dbania ETZ mam dopiero tydzień, wymieniłem cały układ prócz płytki (to nic nie ma wspólnego) a działa jak działa....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Sob 19:59, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:26, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
SofCHJanek ja tam napisałem "może", nie napisałem jak zakładać to tylko typ c bo tam jest mapa zapłonowa.
Za to w MZ500 moim zdaniem powinno już coś takiego być, w końcu to 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|